Ajoi sähköpyörällä kahdesti punaisia päin – sai sakot ja raivostui poliisille

Kuljettaja ei ollut tyytyväinen saamaansa sanktioon.
Kuvakaappaus videolta. POLIISI/DENNIS PASTERSTEIN
Kuvakaappaus videolta. POLIISI/DENNIS PASTERSTEIN

Kahdesti punaisia liikennevaloja päin sähköpolkupyörällä ajanut kuljettaja sai 40 euron suuruisen liikennevirhemaksun. Asiasta kertoo Helsingin poliisilaitoksen ylikomisario Dennis Pasterstein viestipalvelu X:ssä.

Julkaisunsa yhteyteen hän on jakanut poliisin kameran tallenteen. Video on katsottavissa artikkelin lopussa.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Videolla näkyvän henkilön eleistä on pääteltävissä, että hän ei ole tyytyväinen poliisin määräämään maksuun.

Mainos - sisältö jatkuu alla

– Joskus asiakkaat hermostuvat, kun poliisi määrää sanktioita liikennerikkomuksista, Pasterstein kirjoittaa.

Vaikka kuljettaja ei Pastersteinin mukaan ollut tyytyväinen asiaan, hän hyväksyi poliisin kirjoittaman liikennevirhemaksun.

Mainos