Urheilu- ja kulttuuriministeri Paavo Arhinmäen (vas.) osallistuminen Suomen jääkiekkomaajoukkueen pronssijuhliin ja sitä seurannut ns. pitkä ilta alkoholinkäyttöineen sekä ministerin käyttämä tuhansien eurojen arvoiseksi luonnehdittu rannekello ovat synnyttäneet kansanliikkeen viestipalvelu Twitterissä.
Tunnisteella #arhisuutiset on julkaistu lyhyessä ajassa kymmeniä kannanottoja. Ylen online-päällikkö Kari Haakana kommentoi ketjua sanoin ”parasta twitteriä tänään”.
Verkkouutiset keräsi eräitä kommentteja:
”Arhis paheksui Leijonien juhlintaa – sammui itse.”
”Ministeri: Cheekin kello on hirveä sonta!”
”Ohhoh! Arhinmäellä päässään nenä – sopii hyvin profiiliin”
”Täällä Arhinmäki kävi peruskoulunsa – Veronmaksajien rahoilla!”
”Ministerin loukkaama Norjan hiihtomaajoukkue: ’Arhinmäki sai äitimme itkemään!'”
”Arhinmäki asuu talossa olevassa asunnossa. KALLISTA!”
”Onko @paavoarhinmaki leijonien virallinen kannattaja vai kannettava? Epäselvä tilanne.”