Asiakas syyttää Starbucksia: Liikaa jäitä juomissa – maksakaa 5 miljoonaa dollaria

Asiakas on nostanut Yhdysvalloissa Starbucks-kahvilaketjua vastaan kanteen, jonka mukaan juomamukeissa on liikaa jäitä.

Amerikkalaisnainen on nostanut kanteen Starbucks-kahvilaketjua vastaan liiallisesta jäiden käytöstä kylmissa juomissa, kertoo NBC.

Annoksiin kanteen mukaan laitettu niin paljon jäitä, että juomaa ei mahdu mukiin Starbucksin mainoksissa luvattua määrää.

Mainos - sisältö jatkuu alla
Mainos - sisältö jatkuu alla

Illinoisissa kanteen nostanut nainen vaatii asian johdosta Stabucksilta viiden miljoonan dollarin korvauksia.

Starbucks on todennut TMZ-julkaisulle, että asiakkaat ymmärtävät kyllä jään olevan olennainen osa kylmää juomaa. Lisäksi tyytymättömille asiakkaille voidaan tehdä juoma uudelleen.

Maaliskuussa kaksi asiakasta nosti Yhdysvalloissa Starbucksia vastaan kanteen liian pienistä kahviannoksista.

Mainos