Mainos - sisältö jatkuu alla
Tasavallan presidentti Sauli Niinistö ja Ison-Britannian pääministeri Boris Johnson tapaavat Helsingissä keskiviikkona.
Niinistö ja Johnson keskustelevat Ukrainasta ja Euroopan turvallisuustilanteesta. Keskusteluiden päätteeksi presidentti ja pääministeri Johnson pitävät yhteisen lehdistötilaisuuden.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Edellisen kerran Niinistö ja Johnson tapasivat JEF-maiden päämieskokouksen yhteydessä Lontoossa maaliskuussa.