Eduskunta estää Tiktok-sovelluksen käytön laitteillaan riskiarvion perusteella. Eduskunta kertoo asiasta tiedotteessa.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Päätöksen taustalla on eduskunnan tietohallinnon tekemä riskiarvio, jossa on arvioitu uudelleen sosiaalisen median sovellusten turvallisuutta.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Riskiarvion perusteella Tiktok-sovellus pyydetään poistettavaksi kaikilta eduskunnan laitteilta helmikuun loppuun mennessä. Maaliskuun alusta alkaen sovelluksen asennus tullaan estämään teknisesti.
LUE MYÖS:
Kokoomusedustaja haastaa kollegoitaan hylkäämään TikTokin