Eduskunta päättää Fennovoiman kohtalon

Ydinvoimayhtiö Fennovoima jätti tänään tiistaina työ- ja elinkeinoministeriöön hakemuksen ydinvoimalaa koskevan luvan täydentämiseksi.
Mainos - sisältö jatkuu alla

Hallitus käsittelee luvan kesäkuussa. Eduskunnan käsittelyyn lupa tullee syyskuussa, sanoo työ ja elinkeinoministeri Jan vapaavuori (kok.)

– Eduskunnalla on mahdollisuus arvioida muuttunut hanke, hän toteaa.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Ministerin mukaan kyse on viime kädessä Fennovoiman oikeusturvasta.

Mainos