Facebookin kaatuminen sai ihmiset soittamaan hätänumeroon

Yhteisöpalvelu Facebook kaatui eilen puoleksi tunniksi. Tilanteen epätoivoisuus sai ihmiset soittamaan myös hätänumeroon.

Yhteisöpalvelu Facebook kaatui eilen noin puoleksi tunniksi. Katkos sai osan epäilemään omia laitteitaan, mutta Yhdysvalloissa tilanteen epätoivoisuus sai ihmiset soittamaan myös hätänumeroon, kertoo Time-lehti.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Facebookin kaaduttua Los Angelesin poliisilaitoksen ylikonstaapeli Burton Brink kehotti mikroblogipalvelu Twitterissä ihmisiä olemaan soittamatta asiasta poliisille: ”Me emme tiedä, milloin Facebook on jälleen ylhäällä.”

Mainos - sisältö jatkuu alla

Epäuskoisiin kyselyihin Twitterissä tämän jälkeen vastaillut Brink vahvisti, ettei kyse ollut vitsistä.

”Kyllä, me saamme tällaisia puheluita jatkuvasti, kaapeli-tv, mikä vain ei satu toimimaan, he luulevat meidän säätelevän.”

Mainos