Hätätilahallitusta vaaditaan – ”syöksy alas jatkuu kiihtyvällä tahdilla”

Perussuomalaisten kansanedustajan mielestä Suomi on historiansa pahimman laman keskellä.

Kansanedustaja Reijo Tossavaisen (ps.) mielestä Suomeen pitäisi koota mahdollisimman pikaisesti suurten puolueiden muodostama hätätilahallitus. Hänen mukaansa Suomi on historiansa pahimman laman keskellä ja tilanne näyttää päivä päivältä yhä tukalammalta.

”Syöksy alas jatkuu kiihtyvällä tahdilla, ja nyt myös luottoluokittaja pudotti Suomen luottokelpoisuutta pykälän alemmaksi”, Tossavainen kirjoittaa blogissaan. Hänen mukaansa maan nykyinen hallitus ei ole toimintakykyinen. Hän kritisoi hallituspuolueita galluplukujen tarkkailusta.

Mainos - sisältö jatkuu alla
Mainos - sisältö jatkuu alla

”Nyt demarit kosiskelevat eläkeläisiä kalastusluvan hinnalla. Sekin on yhtä läpinäkyvää ja vastenmielistä, sillä kyse on vain ja ainoastaan sananmukaisesti äänten kalastamisesta”, hän kirjoittaa.

Tossavaisen mielestä nykyhallituksen pysyminen vallankahvassa vaaleihin saakka tarkoittaa käytännössä sitä, että maa on toimintakykyistä hallitusta vailla ensi syksyyn saakka, sillä vaalien jälkeen maahan saadaan ehkäpä juhannukseen mennessä uusi hallitus.

”Käytännön toimiin se pääsee kesälomien jälkeen eli tekojen aika on vasta vuoden kuluttua.”

Mainos