Suomen Keskustanuoret ovat pettyneitä puoluesihteereiden tekemään esitykseen Suomen vaalijärjestelmän kehittämiseksi. Keskustanuoret toteavat ehdotusten olleen sinällään hyviä, mutta esityksestä unohtuneen tarve äänestysiän laskemiselle.
Keskustanuoret kertovat ajaneensa äänestysiän laskemista 16 ikävuoteen jo pitkään. He haluavat muistuttaa että seurakuntavaalien yhteydessä saadut kokemukset olivat ennen kaikkea positiivisia. Ensisijaisesti keskustanuoret laskisivat äänestysikää kuntavaaleissa sekä presidentinvaaleissa.
Mainos - sisältö jatkuu alla