Sosiaalisessa mediassa on viime päivinä ihmetelty Helsingin keskustakirjasto Oodin viereen vastikään valmistuneen pyörätien uutta remonttia. Helsingin kaupunkiympäristö kertoo Twitterissä syyn työmaalle.
− Meiltä kysytään nyt, miksi kaivamme juuri valmistunutta pyörätietä auki Oodin vieressä. No tällekin on selitys: alaslaskettavien pollarien tunnistussilmukat ovat hajonneet ja ne korjataan nyt heti.
Helsingin keskustassa sijaitsevan Oodin piha-alue on vilkas jalankulun ja pyöräilun solmukohta.
Meiltä kysytään nyt, miksi kaivamme juuri valmistunutta pyörätietä auki Oodin vieressä.
No tällekin on selitys:
Alaslaskettavien pollarien tunnistussilmukat ovat hajonneet ja ne korjataan nyt heti. #Helsinki #työmaahttps://t.co/EBanMOfNtQ— Kaupunkiympäristö (@HelsinkiKymp) June 7, 2019