Maanantaina voimaan astunut alkoholilaki tuo Helsinkiin uuden viinikaupan, kertoo Helsingin Sanomat.
Laki mahdollistaa enintään kahdeksanprosenttisten viinien myynnin, joten viinibaari Muru perustaa yhteyteensä myymälän.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Toimitusjohtaja Samuil Angelovin mukaan kauppaan pyritään saamaan viinejä eri hintaluokista.
Myyntiin on tulossa esimerkiksi saksalaisia 7-8-prosenttisiksi valmistettuja huippuviinejä, prosecco-tyylinen kuohuviini ja kotimainen marjaviini.
Mainos - sisältö jatkuu alla
– Tämä laki on vasta nyt vapautunut, niin olemme aika uuden äärellä. Muutamia tuotteita tulen vielä valitsemaan tässä tämän viikon aikana, Angelov kertoo HS:lle.
LUE MYÖS:
”Alkon kansanterveydellinen asema pitäisi kyseenalaistaa jo nyt”