Iltalehti: Anttila meni konkurssiin

Anttila-ketju on haettu Iltalehden mukaan konkurssiin.
Mainos - sisältö jatkuu alla

Iltalehden mukaan konkurssiin joutumista ei vahvistettu Anttilan viestinnästä, mutta käräjäoikeudesta lehti on saanut vahvistuksen. Konkurssihakemus jätettiin tänään tiistaina Helsingin käräjäoikeuteen.

Kesko myi Anttilat Luxemburgiin rekisteröidylle saksalaiselle sijoitusrahastolle 4K Investille reilu vuosi sitten yhden miljoonan euron kauppahinnalla.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Toimitusjohtajaksi valittiin Markus Roschel. Keskon mukaan uusi omistaja oli erikoistunut ostamaan osia kansainvälisistä yrityksistä niiden ollessa strategisessa uudelleenjärjestelyvaiheessa.

Mainos