Kaksi virolaista miestä murtautui lahtelaiseen tavarataloon sahaamalla sähkökäyttöisellä sirkkelillä reiän tavaratalon seinään, kertoo Ilta-Sanomat.
Aukko oli riittävän iso aikuiselle miehelle. Miehet olivat myös peittäneet jäljet ja laittaneet irti sahatun palan takaisin paikalleen, jotta saisivat ryöstellä rauhassa.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Kaksikko ehti kerätä lyhyessä ajassa jätesäkkeihin noin 44 000 euron edestä kännyköitä ja älypuhelimia, kunnes tavaratalon vartija yllätti heidät kesken keikan.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Pieleen mennyt murtokeikka tapahtui jouluyönä Kärkkäisen tavaratalossa Lahdessa.
Päijät-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi miehet tiistaina ehdottomaan 11 kuukauden mittaiseen vankeuteen syyttäjän vaatimusten mukaisesti.