Kansanedustaja Laura Huhtasaari (ps.) on tullut tunnetuksi värikkäistä näkemyksistään. Viimeisimmäksi hän ehdotti häpeärangaistuksen palauttamista Suomeen. Viime syksynä hän ilmoitti, ettei usko evoluutioteoriaan. Itsenäisyyspäivänä hän vieraili juhlassa, jossa jotkut tekivät natsitervehdyksiä.
Joulun jälkeen hän oman selityksensä mukaan tykkäsi vahingossa yhteisöpalvelu Facebookissa rasistista väkivaltaa ylistävästä kirjoituksesta. Havaittuaan virheen hän poisti tykkäyksen.
Heinäkuussa hän arvosteli Pride-kulkuetta ”pervojen K-18 -vappuparaatiksi”. Hän täsmensi myöhemmin blogissaan yrittäneensä saada ihmisiä pohtimaan pukeutumistaan kyseisiin tapahtumiin.
Nyt Huhtasaari ilmoittaa yhteisöpalvelu Twitterissä seisseensä kaikkien esittämiensä näkemysten takana.
”Jotkut luulee, että möläyttelen. Kaikkien takana seissyt. Joitain väännetty väärin (yhdenkin sanan muuttaminen lauseessa,merkitysero suuri)”, hän kirjoittaa.