Nordean yhtiökokouksen avauspuheenvuorossa hallituksen puheenjohtaja Björn Wahlroos sanoi, että jos hallitus ei muuta linjaansa, niin Nordea todennäköisesti lähtee Ruotsista.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Kauppalehden mukaan hän kuitenkin totesi, että keskustelu jatkuu ja Nordea tekee asian eteen kovasti töitä.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Nordea on viime päivinä ajautunut sananvaihtoon Ruotsin hallituksen kanssa, koska hallitus aikoo kymmenkertaistaa pankin maksut valtion vakauskassaan.
Konsernijohtaja Casper von Koskull sanoi tiistaina, että todennäköisyys pääkonttorin lähdölle on hyvin suuri”, jos maksut nousevat.