S-Pankin lähimaksutapahtumien määrä oli syyskuussa 84 prosenttia suurempi kuin vuotta aiemmin. Ostoksiansa maksoi lähimaksulla 445 000 S-Pankin asiakasta.
Mainos - sisältö jatkuu alla
– Lähimaksamisen suosio on yllättänyt meidät täysin ja ylittänyt tavoitteemme, S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula kertoo.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Lokakuussa kymmenen vuotta sitten perustelulla S-Pankilla kolme miljoonaa asiakasta. S-Etukortti Visojen määrä on pankin mukaan juuri ylittänyt kaksi miljoonaa. S-mobiilia on esimerkiksi ladattu jo 1,2 miljoonaa kertaa.
Rahastosäästämisen on aloittanut S-Pankissa jo yli 100 000 asiakasta. Ylihurulan mukaan pankki haluaa rikkoa mielikuvaa, että ollakseen säästäjä täytyy olla rikas.