Ailus kertoo Kevassa ja muissa eläkeyhtiöissä olevan johtajilla paljon kalliimpia isoja henkilöautoja. Hänen mukaansa edeltäjänkin auto on maksanut enemmän. Hän ihmettelee, miksi yhdistelmä nainen ja työsuhdeavoauto herättävät niin voimakkaita tunteita.
Ailus arvioi, että olisi päässyt helpommalla, jos olisi ottanut ”jonkun harmaan farmari-Volvon”. Hän ei koe tehneensä asiassa mitään väärää.
Mainos - sisältö jatkuu alla