Ministeri osallistuu Movember-kampanjaan – ”Mitä jos ei tulekaan kunnon viiksiä vaan pelkät pikkuhapsut”

Kulttuuri- ja urheiluministeri, vasemmistoliiton puheenjohtaja Paavo Arhinmäki (vas.) osallistuu kansainväliseen Movember-hyväntekeväisyyskampanjaan. Siihen osallistuvat miehet kasvattavat itselleen marraskuun ajaksi viikset.

– Nyt voi tukea mun viiksien kasvatusta. Ja tuki menee suoraan syöpätutkimukseen ja miesten terveyden edistämiseen, Arhinmäki kirjoittaa Facebookissa.

Arhinmäki kertoo Movember-profiilissaan, että hän ottaa osaa kampanjaan koska haluaa ”muuttaa käsitystä miesten terveydestä”. Profiilin kautta voi lahjoittaa varoja miesten terveysongelmien ehkäisyyn ja erityisesti eturauhassyövän hoitoon sekä tutkimukseen.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Arhinmäen toivotaan Facebookissa kasvattavan ”kunnon kalapuikkoviikset”.

Mainos - sisältö jatkuu alla

– Siihen tähtään, mutta kuumottavinta on se, mitä jos ei tulekaan kunnon viiksiä vaan pelkät pikkuhapsut, Arhinmäki vastaa hymiön kera.

Twitterissä Arhinmäki kertoo, että ”kalapuikkojen kasvatus” alkaa tänään keskiviikkona.

– Tänään ajettiin naama sileäksi, Arhinmäki kirjoittaa.

Mainos