Ministerin nilkka leikattiin – ”saako täällä jäätelöä?”

Alexander Stubb palaa töihin maanantaina.

Eurooppa- ja ulkomaankauppaministeri Alexander Stubbin (kok.) nilkka leikattiin tänään keskiviikkona. Kyseessä oli pieni tähystysleikkaus, joka tehtiin nukutuksessa.

Stubbin mukaan leikkaus onnistui hyvin.

Mainos - sisältö jatkuu alla
Mainos - sisältö jatkuu alla

– Saako nilkkaoperaation jälkeen jäätelöä? hän kysyy Twitterissä.

Vaiva on vanhaa perua. Stubbin nilkka jäi jo 1988 kahden kiven väliin, ja viime syksynä se alkoi ärtyä löysien nivelsiteiden vuoksi. Vielä vuodenvaihteessa Stubb kävi Kanarian saarilla pyöräilemässä.

Stubb palaa töihin maanantaina. Virallisia tapaamisia ei ole perutti operaation vuoksi. Hän aloittaa myös heti liikunnan harrastamisen, koska se nopeuttaa nilkan kuntoutumista.

Mainos