Mainos - sisältö jatkuu alla
Tuoreen MTV:n teettämän kyselyn mukaan enemmistö suomalaisista näkee mahdollisen Nato-jäsenyyden selkeyttävän Suomen kansainvälistä asemaa. Suuri enemmistö heistä myös näkee, että tästä olisi hyötyä Suomelle.
Kyselyssä 44 prosenttia suomalaisista asettui aseman selkeytymisen kannalle ja heistä 72 prosenttia näki jäsenyydestä olevan enemmän hyötyä, kuin haittaa. Kolmetoista prosenttia näki jäsenyyden selkeytymisestä huolimatta enemmän negatiivisena.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Vastakkaista mieltä maan aseman selkeytymisestä oli 39 prosenttia. Kahdeksantoista prosenttia ei osannut sanoa kantaansa.