”Näyttää, että ay-puoli ei halua uudistuksia”

Järjestöjen huonot välit eivät ole päätöksenteon este, Mikael Pentikäinen sanoo.

Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen kiistää työmarkkinajärjestöjen huonojen välien olevan este työllisyystoimille. Pentikäisen mukaan näyttää pikemminkin siltä, että ay-liike ei kyseisiä uudistuksia halua.

Mainos - sisältö jatkuu alla

– Samaa mieltä ⁦Jyri Häkämiehen kanssa. Näyttää, että ay-puoli ei vain nyt halua uudistuksia. Olisi koomista, jos järjestöjen huonot välit olisivat este työllisyyttä tuoville toimille, joiden vaihtoehto on vielä itse toimia vaikeampi, Pentikäinen kirjoitti sunnuntaina Twitterissä.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Pentikäinen viittaa viestillään Elinkeinoelämän keskusliiton johtajan Jyri Häkämiehen sunnuntaiseen haastatteluun. Lännen Median haastattelussa Häkämies arvioi muiden tekijöiden kuin järjestöjen huonojen välien vaikeuttavan päätöksentekoa.

Mainos