Neljä henkilöä kiinni luvattomasta rajan ylittämisestä Parikkalassa

Kaakkois-Suomen rajavartiosto otti maahan pyrkineet kiinni.
Suljettu raja-asema Vaalimaalla. LEHTIKUVA / LAURI HEINO
Suljettu raja-asema Vaalimaalla. LEHTIKUVA / LAURI HEINO

Kaakkois-Suomen rajavartiosto kertoo X-viestialustalla ottaneensa kiinni neljä henkilöä Parikkalan alueella. Henkilöt yrittivät tulla rajan yli luvatta.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Tapahtumaa tutkitaan epäiltynä valtiorajarikoksena.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Kaikki itärajan rajanylityspaikat on suljettu hallituksen päätöksellä 14. tammikuuta saakka.

Mainos