Liikenne- ja kuntaministeri Paula Risikko esittää surunvalittelut uhrien omaisille ja läheisille Simossa tapahtuneen liikenneonnettomuuden johdosta.
Kuluneena viikonloppuna on tapahtunut lukuisia liikenneonnettomuuksia eri puolilla maata. Niistä vakavin tapahtui Simossa, jossa kolme henkilöä kuoli rattijuopon aiheuttaman liikenneonnettomuuden vuoksi.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Risikon mukaan autoilu ja alkoholi eivät kuulu yhteen.
Mainos - sisältö jatkuu alla
”Yhteiskunnassamme on vakavasti pohdittava suhtautumista rattijuopumukseen. Nykykehitys ei saa jatkua”, hän sanoo tiedotteessaan.
Hän kehottaa myös malttamaan talvisissa keleissä.
”Erityisesti talviliikenteessä haluan korostaa autoilijoille malttia, oikeaa asennetta sekä sääolosuhteiden huomioon ottamista liikenteessä.”