Demokraatti ja Yle uutisoivat omiin tietoihinsa vedoten, että sote-äänestykset ovat siirtymässä syksyyn.
Mainos - sisältö jatkuu alla
– Vielä ei ole päätetty mitään. Tällä viikolla tehdään päätöksiä, eduskunnan puhemies Paula Risikko (kok.) kommentoi Verkkouutisille tekstiviestillä.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Risikko kuulee tänään keskiviikkona eri näkökulmia tilanteesta, ja sen jälkeen on hänen mukaansa johtopäätösten aika.
Hallitus on toivonut, että sote- ja maakuntalait saataisiin hyväksyttyä eduskunnassa ennen kesätaukoa. Tällä hetkellä eduskunnalla on istuntovarauksia vielä heinäkuun ensimmäiselle viikolle.