Paula Risikko: Sote-äänestysten aikataulusta ei ole vielä päätetty

Eduskunnan puhemies kuulee tänään eri osapuolia aikataulusta.

Demokraatti ja Yle uutisoivat omiin tietoihinsa vedoten, että sote-äänestykset ovat siirtymässä syksyyn.

Mainos - sisältö jatkuu alla

– Vielä ei ole päätetty mitään. Tällä viikolla tehdään päätöksiä, eduskunnan puhemies Paula Risikko (kok.) kommentoi Verkkouutisille tekstiviestillä.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Risikko kuulee tänään keskiviikkona eri näkökulmia tilanteesta, ja sen jälkeen on hänen mukaansa johtopäätösten aika.

Hallitus on toivonut, että sote- ja maakuntalait saataisiin hyväksyttyä eduskunnassa ennen kesätaukoa. Tällä hetkellä eduskunnalla on istuntovarauksia vielä heinäkuun ensimmäiselle viikolle.

Mainos