Perussuomalaiset: Autovero pois ensi vaalikaudella

Perussuomalaiset haluavat poistaa autoveron seuraavalla vaalikaudella.
Mainos - sisältö jatkuu alla

Perussuomalaisten mukaan autovero pitäisi poistaa seuraavalla vaalikaudella harkitusti ja päättäväisesti, ei kertarysäyksellä ja yhdessä yössä. Tämä tukisi perussuomalaisten mielestä kasvua ja toimeliaisuutta.

”Vapaa liikkuvuus on perusoikeus ja talouden moottori, mitä turvallisimmilla ajoneuvoilla ne mahdollistetaan sen parempi. Turvallisemmat ja ympäristöystävällisemmät autot ovat kaikkien etu”, tiedotteessa kerrotaan.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Perussuomalaisten mukaan Suomessa on yksi Euroopan vanhimpia autokantoja. Näin ei puolueen mukaan voi jatkua, vaan tarvitaan muutosta parempaan.

Mainos