Petteri Orpo karanteeniin mahdollisen altistumisen takia

Kokoomusjohtajan pikatesti oli negatiivinen.
Mainos - sisältö jatkuu alla

Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo kertoo Twitterissä altistuneensa mahdollisesti koronavirukselle.

Kokoomusjohtaja on työterveyslääkärin kehotuksesta karanteenissa ja etätöissä keskiviikkoon asti. Orpo sanoo saaneensa negatiivisen tuloksen pikatestissä.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Mainos