Mainos - sisältö jatkuu alla
Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo kertoo Twitterissä altistuneensa mahdollisesti koronavirukselle.
Kokoomusjohtaja on työterveyslääkärin kehotuksesta karanteenissa ja etätöissä keskiviikkoon asti. Orpo sanoo saaneensa negatiivisen tuloksen pikatestissä.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Olen mahdollisesti altistunut koronalle. Työterveyslääkärin kehotuksesta keskiviikkoon asti karanteenissa ja etätöissä. Pikatesti negatiivinen.
— Petteri Orpo (@PetteriOrpo) December 14, 2020