Piia-Noora Kauppi sai pojan

Finanssialan toimitusjohtaja Piia-Noora Kauppi synnytti neljännen lapsensa perjantaina.

Finanssialan (entinen Finanssialan Keskusliitto) toimitusjohtaja Piia-Noora Kauppi on saanut pojan. Perjantaina syntynyt lapsi sai nimekseen Aaro-Ilmari Orion Järvinen.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Lapsi on Kaupin ja hänen miehensä neljäs.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Kaupin äitiysloman ajan Finanssialan vt. toimitusjohtajana toimii Esko Kivisaari.

Kokoomusta edustanut Kauppi oli Euroopan parlamentin jäsen vuosina 1999–2008.

Mainos