Poliisi pysäytti samaan aikaan kaksi veljestä – molemmilta lähti kortti

Kaksi autoa, kaksin vauhtia, konstaapeli kuvailee tilannetta.
Poliisiauto Oulussa huhtikuussa. LEHTIKUVA / TIMO HEIKKALA
Poliisiauto Oulussa huhtikuussa. LEHTIKUVA / TIMO HEIKKALA

Sisä-Suomen poliisin konstaapeli, muun muassa ajotapavalvonnan parissa työskentelevä Hannu Huhta-aho kertoo X-päivityksessään erikoisesta sattumuksesta.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Mökille omilla autoillaan matkalla olleet veljekset jäivät kumpikin poliisin haaviin ja molemmilta lähti myös kortti. Huhta-aho on muotoillut tekstinsä runomuotoon.

Mainos - sisältö jatkuu alla

– Voi veljet. Kaksi veljeä matkalla mökille, kaksi autoa, kaksin vauhtia. Kaksi korttia hyllylle ja kaksi veljeä epäiltynä törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Kaksi veljeä kohta saunan lauteilla miettimässä miten tässä näin kävi, Huhta-aho kirjoittaa.

Mainos