PS:n eduskuntaryhmänjohtaja Demokraatille: Kukaan ei ilmoittanut vastustavansa hallintarekisteriä

Eduskunta äänestää hallintarekisteriä koskevasta laista tänään iltapäivällä.

Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtajan Toimi Kankaanniemen mukaan kukaan perussuomalaisten kansanedustajista ei ilmoittanut vastustavansa hallituksen esitystä hallintarekisteriä koskevasta laista. Perussuomalaisten eduskuntaryhmä piti ylimääräisen kokouksen tänään keskiviikkona aamulla.

– Kokous oli yksimielinen siitä, että äänestämme kuten hallituspuolueet äänestävät. Tosin meillä ei ollut päätösvaltaa, niin paljon ihmisiä on ulkomailla. Kukaan ei ilmoittanut vastustavansa, Kankaanniemi kertoi Demokraatille.

Mainos - sisältö jatkuu alla
Mainos - sisältö jatkuu alla

Keskustelu hallintarekisteristä oli Kankaanniemen mukaan pelkästään myönteistä.

– Tämä parani niin merkittävästi tässä vajaan kahden viikon aikana.

Eduskunta äänestää hallintarekisteristä tänään täysistunnossa, joka alkaa kello 14.

Mainos