Sosiaali- ja terveysministeri Paula Risikko (kok.) sanoo, että Suomen ei tällä hetkellä kannata liittyä Natoon.
Mainos - sisältö jatkuu alla
– Se, mitä tapahtuu Natolle, ei ole tämän päivän asia. En missään nimessä vastusta Natoon liittymistä, mutta se ei ole tämän päivän asia, kun meillä on Ukrainassa tilanne päällä, hän sanoi Ylen aamu-tv:ssä.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Risikon mukaan Suomen mahdollisesta Nato-jäsenyydestä tarvitaan kansanäänestys. Hän toteaa, että tärkeintä on pitää huolta omasta puolustuksesta.
– Alamme tehdä entistä enemmän yhteistyötä Ruotsin kanssa.