Mainos - sisältö jatkuu alla
Suomen ulkoministeri Timo Soini (ps.) ja Ruotsin ulkoministeri Margot Wallström tapaavat Helsingissä tämän viikon torstaina 16. maaliskuuta.
Ulkoministerit keskustelevat muun muassa Suomen ja Ruotsin ulko- ja turvallisuuspoliittisen yhteistyön syventämisestä, EU:n tulevaisuudesta ja EU:n turvallisuuspoliittisen yhteistyön kehittämisestä sekä ajankohtaisista kansainvälisistä ja alueellisista kysymyksistä.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Soini ja Wallström tapaavat kahdenvälisesti kaksi kertaa vuodessa käydäkseen läpi strategisempia tavoitteita yhteistyön tiivistämiseksi. Edellinen tapaaminen järjestettiin Tukholmassa elokuussa 2016.