Kansanedustaja Annika Saarikko (kesk.) sanoo hallitukselle, ettei se ole pystynyt korjaamaan heikkoa työllisyystilannetta.
Mainos - sisältö jatkuu alla
– Ette ole onnistuneet tavoitteissanne. Työllisyysaste ei ole noussut. Työttömien joukko ei ole pienentynyt. Edes nuorisotakuu, meille kaikille tärkeä hanke, ei ole onnistunut, hän sanoi eduskunnan välikysymyskeskustelussa.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Saarikko sanoo, että hallitus toteuttaa ”pyöröovien politiikkaa, jossa kulku käy ulospäin tiuhaan tahtiin”. Hän viittaa useiden ministerien ilmoituksiin jättää tehtävänsä tai pyrkiä muualle.
– Tiedättehän, että tämä hämmentää suomalaisia juuri nyt valtavasti, hän sanoo.