Saarikko hallitukselle: ”Ette ole onnistuneet”

Oppositio ihmetteli taas ministereiden pakoa hallituksesta.

Kansanedustaja Annika Saarikko (kesk.) sanoo hallitukselle, ettei se ole pystynyt korjaamaan heikkoa työllisyystilannetta.

Mainos - sisältö jatkuu alla

– Ette ole onnistuneet tavoitteissanne. Työllisyysaste ei ole noussut. Työttömien joukko ei ole pienentynyt. Edes nuorisotakuu, meille kaikille tärkeä hanke, ei ole onnistunut, hän sanoi eduskunnan välikysymyskeskustelussa.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Saarikko sanoo, että hallitus toteuttaa ”pyöröovien politiikkaa, jossa kulku käy ulospäin tiuhaan tahtiin”. Hän viittaa useiden ministerien ilmoituksiin jättää tehtävänsä tai pyrkiä muualle.

– Tiedättehän, että tämä hämmentää suomalaisia juuri nyt valtavasti, hän sanoo.

Mainos