Sauli Niinistö: Onnittelut Trumpille ja Naton pääsihteeriä tapaamaan

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö aikoo lähteä tapaamaan Naton pääsihteeriä Jens Stoltenberg.

”Yllätys valvotti, mutta heti aamusta asiaan: Onnittelut voittaja Trumpille ja Naton pääsihteeri Stoltenbergiä tapaamaan”, tasavallan presidentti Sauli Niinistö kirjoitti julkisella Facebook-sivullaan.

Päivitys on signeerattu SN, mikä viittaa siihen, että Niinistö on kirjoittanut päivityksen henkilökohtaisesti.

Mainos - sisältö jatkuu alla
Mainos - sisältö jatkuu alla

Niinistö julkaisi saman päivityksen myös omalla Twitter-tilillään.

Ulkopoliittisen instituutin tutkija Mika Aaltola arvioi eilen Ilta-Sanomissa, että mikäli Donald Trump valitaan Yhdysvaltain presidentiksi, Suomen Nato-ovi loksahtaa kiinni saman tien.

Presidentti Niinistö tapaa jo aiemmin sovitusti Naton pääsihteerin Jens Stoltenbergin tänään Brysselissä.

Mainos