Sauli Niinistö tapaa USA:n ja Venäjän varaulkoministerit

Yhdysvaltain apulaisulkoministeri ja Venäjän varaulkoministeri tapaavat toisensa Helsingissä.

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö tapaa Yhdysvaltain apulaisulkoministeri Thomas A. Shannon Jr:in tänään maanantaina kello 14 Mäntyniemessä.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Presidentin viikko-ohjelman mukaan Niinistö tapaa Venäjän varaulkoministerin Sergei Rjabkovin huomenna tiistaina Presidentinlinnassa.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Kansainväliset uutistoimistot kertoivat lauantaina, että Yhdysvaltain apulaisulkoministeri ja Venäjän varaulkoministeri tapaavat Helsingissä alkuviikosta.

Varaulkoministereiden tapaamisessa on määrä käsitellä maiden välisiä ja kansainvälisiä asioita. Tapaamisesta on kerrottu julkisuuteen hyvin niukasti.

Mainos