SDP-edustaja kahden kuukauden sairauslomalle

Jouko Skinnari jää kahden kuukauden sairauslomalle.
Mainos - sisältö jatkuu alla

SDP:n kansanedustaja Jouko Skinnarilla (s. 1946) on todettu keuhkoveritulppa. Löytö tehtiin normaalin vuosittaisen lääkärintarkastuksen yhteydessä otetuista röntgenkuvista.

– Lääkärin kanssa sovittiin, että kotihoito ja lepo riittävät. Minulle määrättiin kahden kuukauden sairasloma, Skinnari sanoo tiedotteessa.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Hänellä todettiin niin ikään veritulppa jalassa viime syksynä.

Mainos