Simon Elo: Vihreiden uusi motto on ”maailmanlopun puolue”

Sinisten ryhmäjohtajan mukaan vihreät kyllä tietävät hallituksen tehneen järkeviä toimia.

Kansanedustaja Simon Elo (sin.)  ihmettelee vihreiden puheenjohtaja Touko Aallon hallitukselle lauantaina esittämää ilmastopolitiikka-kritiikkiä.

– Vihreät kyllä tietää että ilmastonmuutosta vastaan on tehty järkeviä toimia ja sitouduttu Pariisin ilmastosopimukseen, hän sanoo yhteisöpalvelu Twitterissä.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Elon mukaan vihreät pyrkivät profiloitumaan nyt entistä enemmän uhkakuvilla.

– Kun työllisyydestä pauhaaminen ei vihreiltä enää vedä, niin nyt motto on: Vihreät – maailmanlopun puolue.

Myös sisäministeri Kai Mykkänen (kok.) ihmetteli Touko Aallon puheita Twitterissä lauantaina. Hänen mukaansa Aalto esitti asioiden tilasta vinon todistuksen.

Mainos - sisältö jatkuu alla

– Eromme että Touko Aalto vaadit turpeesta irti 10v nopeammin, MUT sitten kerrottava millä korvaat fossiilit 2020-luvulla, jos hyväksy bioenergiaa eikä ydinvoima maistu?

 

Mainos