Susanna Koski: Puolustin demokraattisesti tehtyä ohjelmaamme

"Jokaisella kokoomusnuorella ollut halutessaan mahdollisuus osallistua."

Kokoomusnuorten puheenjohtaja Susanna Koski sanoo, että hän on puolustanut järjestön demokraattisesti valmisteltua ohjelmaa.

– Tätä demokraattisesti, yhteisesti hyväksyttyä Tavoiteohjelmaamme, lähinnä sen yksityiskohtia, olen tänään periksi antamatta, ketään ja mitään pelkäämättä puolustanut ja perustellut, hän kirjoittaa Facebookissa.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Kokoomusnuorten ohjelma on viime päivinä herättänyt huomiota maahanmuuttoa, työmarkkinoita ja sosiaaliturvaa koskevien linjaustensa vuoksi. Kokoomuksen emopuolue on tuominnut rasistisiksi katsomansa linjaukset.

Koski muistuttaa, että ohjelma on hyväksytty kokoomusnuorten liittokokouksessa.

– Ohjelman valmisteluun ja muutostyöhön on jokaisella kokoomusnuorella ollut halutessaan mahdollisuus osallistua.

Hän sanoo, että kokoomusnuoret hakee ”suoraviivaisempia” ratkaisuja yhteiskunnallisiin epäkohtiin.

– Olen edelleen ylpeä kokonaisuudesta, jonka painopistealueina ovat nimenomaan taloudelliset tasapainotustoimenpiteet valtion velkaantumisen taittamiseksi sekä aidon talouskasvun aikaansaamiseksi.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Lue myös:

Kokoomusmamut kauhistuivat nuorten liiton lausumista – ”Yllytys rasismiin tuomittava”

”Mistä tällainen avaus tulee?”

Mainos