Timo Heinonen: Keskusta on hallituksen pönkänä

Kokoomusedustajan mukaan tilanne on merkinnyt suuria veronkorotuksia.

Kansanedustaja Timo Heinonen (kok.) arvostelee hallituspuolue keskustaa. Heinosen mukaan suomalaiset eivät luota puolueeseen, joka on Sanna Marinin (sd.) hallituksen ”pönkänä”.

Hallituksessa pysymisen takia keskusta hyväksyy Timo Heinosen mukaan niin bensiiniveron korotuksen kuin yrittäjien ja maaseudun aseman vaikeutumisen.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Heinonen kommentoi keskustan tilaa Twitterissä.

Mainos - sisältö jatkuu alla

– Tämä on niin totta. Keskusta on nyt valitettavasti vasemmistohallitus pönkänä ja hyväksyy hallituspaikan pitääkseen niin ennätyssuuret bensa ja diesel veronkorotukset ja myös maaseutu ja yrittäjät ja perheet aseman vaikeutumisen. Siksi suomalaiset eivät luota keskustaan, Timo Heinonen kirjoittaa.

Keskustan tila on puhuttanut, kun Annika Saarikko (kesk.) ilmoitti haastavansa puolueen puheenjohtajan Katri Kulmunin syyskuun puoluekokouksessa.

Mainos