– Syy on yksinkertainen. Palautetta tulee niin paljon, että en pysty vastaamaan kaikkiin viesteihin, Timo Soini kirjoittaa ”plokissaan”.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Hän pahoittelee asiaa.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Soini sanoo pitävänsä sananvapautta arvokkaana asiana.
– On hyvä, että Suomessa on keskustelupalstoja, jossa voi toteuttaa itseään. Minä sympatiseeraan 31 äänen ehdokkaita, joita ei valita valtuustoihin tai eduskuntaan, Soini sanoo.