Timo Soinin (ps.) mielestä vihreät ja vasemmistoliitto eivät todellisuudessa lähde hallituksesta kulumallakaan.
”Sen verran rakastuneita molemmat puolueet ovat salkkuihinsa”, hän toteaa tiedotteessaan.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Mainos - sisältö jatkuu alla
Soinin mukaan ydinvoimalla on vankka kannatus eduskunnassa.
”Mitä iloa siitä takiaispuolueille olisi, kun heistä huolimatta päätös menisi läpi”, hän ihmettelee eropuheita.
”Häviön jälkeen luovuttaisiin hallituspaikoista. Ei tällaista unta kukaan näe. Kysymys on profiilin nostamisesta ennen vaikeaa kehysriihtä, joka on täysin Kokoomuksen ja SDP:n show”.