Ulkoministeri matkustaa Berliiniin keskustelemaan EU:n tulevaisuudesta

Ulkoministeri Timo Soini (ps.) tapaa Saksan, Ruotsin ja Tanskan ulkoministerit ensi viikolla Berliinissä.
Mainos - sisältö jatkuu alla

Ulkoministeri Timo Soini tapaa ensi viikon tiistaina 8. marraskuuta Saksan, Ruotsin ja Tanskan ulkoministerit Berliinissä.

Ulkoministerit keskustelevat Itämeren alueen yhteistyöstä ja turvallisuudesta, ajankohtaisista kansainvälisistä kysymyksistä sekä EU:n tulevaisuudesta, ulkoministeriöstä kerrotaan.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Saksan ja pohjoismaisten EU-maiden ulkoministerit tapasivat edellisen kerran vuonna 2014 joulukuussa Kööpenhaminassa.

Mainos