Kaksi al-Holin lasta tuotiin Suomeen

Orpolapset kotiutettiin yöllä.

Itä-Uudenmaan poliisi kertoi lauantaina kello 23 aikaan, että operaatio lentokentällä on ohi. ”Kaikki sujui suunnitelmien mukaan. Lapset ovat sosiaali- ja terveysviranomaisten hallussa”.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Aiemmin ulkoministeriö tiedotti, että Suomen viranomaisilla on hallussaan kaksi lasta syyrialaiselta al-Holin leiriltä ja heidät tuodaan saman tien Suomeen.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Mainos