Tasavallan presidentti Sauli Niinistö tapasi Yhdysvaltain apulaisulkoministerin Thomas A. Shannon Jr:n Mäntyniemessä Helsingissä tänään.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Apulaisulkoministeri Shannon toi presidentin kanslian tiedotteen mukaan terveiset Yhdysvaltain presidentiltä Donald Trumpilta. Terveisten mukaan Trump oli pitänyt presidenttien välistä tapaamista Washingtonissa elokuun lopussa erittäin onnistuneena.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Lisäksi Shannon kiitti Niinistöä Suomen toiminnasta ja roolista yhteyksien rakentajana.
Apulaisulkoministeri Shannon on Suomessa tavatakseen Venäjän varaulkoministerin Sergei Rjabkovin.