USA:n apulaisulkoministeri kiitti Sauli Niinistöä Suomen toiminnasta yhteyksien rakentajana

Apulaisulkoministerin mukaan Donald Trump oli pitänyt presidenttien tapaamista Washington D.C.:ssa erittäin onnistuneena.

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö tapasi Yhdysvaltain apulaisulkoministerin Thomas A. Shannon Jr:n Mäntyniemessä Helsingissä tänään.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Apulaisulkoministeri Shannon toi presidentin kanslian tiedotteen mukaan terveiset Yhdysvaltain presidentiltä Donald Trumpilta. Terveisten mukaan Trump oli pitänyt presidenttien välistä tapaamista Washingtonissa elokuun lopussa erittäin onnistuneena.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Lisäksi Shannon kiitti Niinistöä Suomen toiminnasta ja roolista yhteyksien rakentajana.

Apulaisulkoministeri Shannon on Suomessa tavatakseen Venäjän varaulkoministerin Sergei Rjabkovin.

Mainos