Mainos - sisältö jatkuu alla
Yhdysvaltain ilmavoimavoimaministeri Deborah Lee James on vierailulla Suomessa 9.–10.2016.
Puolustusministeriön kansliapäällikkö Jukka Juustin ja ilmavoimaministeri Jamesin kahdenvälisessä tapaamisessa on tarkoitus keskustella tänään Suomen ja Yhdysvaltojen ilmavoimien yhteistoiminnasta, harjoitusyhteistyöstä sekä Hornet-kaluston ylläpitämiseen ja kehittämiseen liittyvistä asiakokonaisuuksista.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Lisäksi kansliapäällikkö ja ilmavoimaministeri keskustelevat Suomen käynnissä olevasta HX-hävittäjähankkeesta. Hankkeen tavoitteena on korvata 2025 alkaen poistuvan Hornet-kaluston suorituskyky monitoimihävittäjään perustuvalla ratkaisulla.