Karjaalaisessa ravintola Köttkontrollenissa viime viikon torstaina vierailleet ovat mahdollisesti altistuneet koronavirukselle, kertoo Raaseporin kaupunki Facebook-päivityksessään.
Nyt kaupunki kehottaa ravintolassa torstaina 23.7. kello 18-21 välisenä aikana vierailleita olemaan yhteydessä kaupungin tartuntatiimiin.
Sanomalehti Västra Nylandin mukaan ravintola pysyy toistaiseksi suljettuna. Myös Köttkontrollenin henkilökunta on asetettu karanteeniin.
Ravintolapäällikkö Mikael Kokkosen mukaan yhdella ravintolassa viime torstaina vierailleista asiakkaista on todettu koronavirus.
– Saimme kuulla tästä keskiviikkona. Ensin henkilöltä itseltään, ja sitten viranomaisilta, jotka kehottivat henkilökuntaa karanteeniin, Kokkonen sanoo.
https://www.facebook.com/raseborgraasepori/posts/10157385635873730