Useita altistui virukselle ravintolassa

Karjaalaisravintola pysyy toistaiseksi kiinni.

Karjaalaisessa ravintola Köttkontrollenissa viime viikon torstaina vierailleet ovat mahdollisesti altistuneet koronavirukselle, kertoo Raaseporin kaupunki Facebook-päivityksessään.

Nyt kaupunki kehottaa ravintolassa torstaina 23.7. kello 18-21 välisenä aikana vierailleita olemaan yhteydessä kaupungin tartuntatiimiin.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Sanomalehti Västra Nylandin mukaan ravintola pysyy toistaiseksi suljettuna. Myös Köttkontrollenin henkilökunta on asetettu karanteeniin.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Ravintolapäällikkö Mikael Kokkosen mukaan yhdella ravintolassa viime torstaina vierailleista asiakkaista on todettu koronavirus.

– Saimme kuulla tästä keskiviikkona. Ensin henkilöltä itseltään, ja sitten viranomaisilta, jotka kehottivat henkilökuntaa karanteeniin, Kokkonen sanoo.

https://www.facebook.com/raseborgraasepori/posts/10157385635873730

Mainos