Valio etsii toimitusjohtajaa talon sisältä

Pekka Laaksonen harmistui Valion saamista sakoista ja päätti lähteä eläkkeelle.

Valio etsii uutta toimitusjohtajaa ensisijaisesti yrityksen sisältä, yhtiö ilmoittaa tiedotteessaan.

– Valion hallitus käynnistää uuden toimitusjohtajan hakuprosessin välittömästi. Hallitus toivoo uuden toimitusjohtajan löytyvän talon sisältä, sanoo Valtion hallituksen puheenjohtaja Antti Rauhamaa.

Mainos - sisältö jatkuu alla
Mainos - sisältö jatkuu alla

Valion toimitusjohtaja Pekka Laaksonen, 58, jää eläkkeelle syksyn aikana.

Markkinaoikeus asetti kesäkuussa Valiolle 70 miljoonan euron sakon määräävän markkina-aseman väärinkäytöstä. Valio on arvostellut päätöstä voimakkaasti.

Laaksonen sanoo Ylellä, että oikeuden päätös vaikutti hänen päätökseensä siirtyä eläkkeelle.

Mainos