Mainos - sisältö jatkuu alla
Tasavallan presidentti Alexander Stubb ja valtioneuvoston ulko- ja turvallisuuspoliittinen ministerivaliokunta keskustelivat keskiviikkona 15. toukokuuta itärajan turvallisuustilanteesta ja väliaikaisista toimenpiteistä välineellistetyn maahantulon torjumiseksi.
Asiasta kerrotaan tasavallan presidentin kanslian tiedotteessa.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Niin sanottua rajamenettelyä käsiteltiin eilen eduskunnan perustuslakiovaliokunnassa. Valiokunta katsoi lausunnossaan, että menettelylle ei ole perustuslaillista estettä. Valiokunnan mietintö oli yksimielinen.