Keskustan puheenjohtaja, valtiovarainministeri Annika Saarikolla on koronatartunta. Saarikko kertoo asiasta Twitterissä.
– Kotitesti osoitti minulle tänään koronaa. Oireet ainakin vielä lieviä, Saarikko kirjoittaa.
Hän kertoo taudin tulleen perheeseen viikonloppuna päiväkodista.
– Sitten sairastui myös ekaluokkalainen ja minä.
Saarikko työskentelee ensi viikon etänä vointinsa mukaan. Hän toivoo pikaista paranemista kaikille tautia poteville.
Kotitesti osoitti minulle tänään koronaa. Oireet ainakin vielä lieviä.
Tauti tuli perheeseen päiväkotilaisen kautta viikonloppuna.Sitten sairastui myös ekaluokkalainen ja minä.Työskentelen ensi viikon etänä voinnin mukaan. Pikaista paranemista kaikille samaa tautia poteville!
— Annika Saarikko (@AnnikaSaarikko) February 13, 2022