Valtiovarainministeri Annika Saarikolla koronatartunta

Ministeri ja keskustan puheenjohtaja kertoo saaneensa positiivisen pikatestin.
Annika Saarikko. LEHTIKUVA / VESA MOILANEN
Annika Saarikko. LEHTIKUVA / VESA MOILANEN

Keskustan puheenjohtaja, valtiovarainministeri Annika Saarikolla on koronatartunta. Saarikko kertoo asiasta Twitterissä.

– Kotitesti osoitti minulle tänään koronaa. Oireet ainakin vielä lieviä, Saarikko kirjoittaa.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Hän kertoo taudin tulleen perheeseen viikonloppuna päiväkodista.

Mainos - sisältö jatkuu alla

– Sitten sairastui myös ekaluokkalainen ja minä.

Saarikko työskentelee ensi viikon etänä vointinsa mukaan. Hän toivoo pikaista paranemista kaikille tautia poteville.

Mainos