Vasemmistoliiton kansanedustaja kertoo kannattavansa Naton jäsenyyttä

Mai Kivelä on toinen jäsenyyden kannalle ilmoittautunut puolueen edustaja.
Mai Kivelä. LEHTIKUVA / HANNA MATIKAINEN
Mai Kivelä. LEHTIKUVA / HANNA MATIKAINEN

Vasemmistoliiton kansanedustaja Mai Kivelä kertoo Twitterissä kannattavansa Suomen Nato-jäsenyyttä.

– Minulta kysytään, että jos nyt pitäisikö painaa nappia Nato-jäsenyyden suhteen miten toimisin. Painaisin jaa, Kivelä kirjoittaa.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Hän kertoo ilmaisseen myönteisen kantansa puolueen sisällä jo monta viikkoa sitten. Kivelä sanoo, että oli kuitenkin asiallista antaa aikaa eduskuntakäsittelylle.

– En kuitenkaan usko, että mielipiteeni tästä enää muuttuu. Pidän kuitenkin tärkeänä, että asiaa voi kyllä vai ei -vastauksen lisäksi myös jatkossakin arvioida monelta kantilta, kansanedustaja jatkaa.

Mai Kivelä on tähän mennessä toinen Nato-jäsenyyden kannalle ilmoittautunut vasemmistoliiton kansanedustaja. Aiemmin myönteisen kantansa on kertonut Suldaan Said Ahmed.

Hän toteaa Twitterissä arvostavansa suuresti Mai Kivelää.

Mainos - sisältö jatkuu alla

– Meidän vasemmistoliitto on moniääninen puolue, Suldaan Said Ahmed tviittaa.

Mainos