EU-parlamentaarikko Paavo Väyrynen (kesk.) sanoo olevansa valmis ministeriksi ensi kevään eduskuntavaalien jälkeen. Jos hän ei pääse hallitukseen, hän jatkaa meppinä.
– Jos on mahdollista päästä valtioneuvoston jäseneksi, ryhdyn tehtävään mielelläni. Muuten jatkan Brysselissä koko viisivuotiskauden, hän sanoo videoblogissaan.
Mainos - sisältö jatkuu alla
Väyrynen aikoo asettua ehdokkaaksi eduskuntavaaleissa.
Mainos - sisältö jatkuu alla
– Kuten ennakkoon ilmoitin, aion olla niissä ehdolla Lapin vaalipiirissä.
Vaaleissa 2011 Väyrynen oli ehdolla Uudellamaalla, mutta ei tullut valituksi.
Väyrysen vlogista uutisoi ensimmäisenä Suomenmaa.