Väyrynen tähtää jo ministeriksi, muuten jatkaa Brysselissä

"Ryhdyn tehtävään mielelläni."

EU-parlamentaarikko Paavo Väyrynen (kesk.) sanoo olevansa valmis ministeriksi ensi kevään eduskuntavaalien jälkeen. Jos hän ei pääse hallitukseen, hän jatkaa meppinä.

– Jos on mahdollista päästä valtioneuvoston jäseneksi, ryhdyn tehtävään mielelläni. Muuten jatkan Brysselissä koko viisivuotiskauden, hän sanoo videoblogissaan.

Mainos - sisältö jatkuu alla

Väyrynen aikoo asettua ehdokkaaksi eduskuntavaaleissa.

Mainos - sisältö jatkuu alla

– Kuten ennakkoon ilmoitin, aion olla niissä ehdolla Lapin vaalipiirissä.

Vaaleissa 2011 Väyrynen oli ehdolla Uudellamaalla, mutta ei tullut valituksi.

Väyrysen vlogista uutisoi ensimmäisenä Suomenmaa.

Mainos